Procedury odwoławcze
- W terminie do 05 sierpnia 2022r. w postępowaniu rekrutacyjnym (do 26 sierpnia
w postępowaniu uzupełniającym), rodzic kandydata może wystąpić do Komisji
z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia kandydata do Liceum. - Uzasadnienie sporządza się w terminie 3 dni od dnia wystąpienia przez rodzica kandydata z wnioskiem, o którym mowa w ust. 1. Uzasadnienie zawiera przyczyny odmowy przyjęcia, w tym najniższą liczbę punktów, która uprawniała do przyjęcia, oraz liczbę punktów, którą kandydat uzyskał w postępowaniu rekrutacyjnym.
- Rodzic kandydata może wnieść do Dyrektora odwołanie od rozstrzygnięcia Komisji,
w terminie 3 dni od dnia otrzymania uzasadnienia. - Dyrektor rozpatruje odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej, o którym mowa w ust. 3, w terminie 3 dni od dnia złożenia odwołania. Na rozstrzygnięcie Dyrektora służy skarga do sądu administracyjnego.