1.Koszt udziału.
Pełny koszt udziału w Zjeździe w dniach 21-23.09.2012 r. wynosi 200 zł i obejmuje:
- upominki okolicznościowe: monografia Szkoły „100 lat Gimnazjum i Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Czarnieckiego w Nisku”, album tematyczny „Nisko piórkiem i kreską”, moneta rocznicowa, brelok i odznaka z herbem Niska, Karta Pamiątkowa, zdjęcie pamiątkowe;
- przekąski (kawa, herbata, napoje, degustacja potraw regionalnych);
- udział w uroczystej kolacji;
- koszty organizacyjne (m.in. tablica pamiątkowa).
Koszt udziału w Zjeździe w dniach 21-23.09.2012 r. osoby towarzyszącej
wynosi 150 zł i obejmuje:
- przekąski (kawa, herbata, napoje, degustacja potraw regionalnych);
- udział w uroczystej kolacji;
- koszty organizacyjne (m.in. tablica pamiątkowa);
- zdjęcie pamiątkowe.
Koszt udziału w Zjeździe w dniach 21-23.09.2012 r. bez udziału w uroczystej kolacji wynosi 100 zł i obejmuje:
- upominki okolicznościowe: monografia Szkoły „100 lat Gimnazjum i Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Czarnieckiego w Nisku”, album tematyczny „Nisko piórkiem i kreską”, moneta rocznicowa, brelok i odznaka z herbem Niska, Karta Pamiątkowa, zdjęcie pamiątkowe;
- przekąski (kawa, herbata, napoje, degustacja potraw regionalnych);
- koszty organizacyjne (m.in. tablica pamiątkowa).
- Gwarancją udziału w Zjeździe jest dokonanie wpłaty na konto zjazdowe. Potwierdzeniem dokonania wpłaty będzie zamieszczenie wpisu TAK obok nazwiska uczestnika Zjazdu na stronie internetowej Zjazdu w zakładce Deklaracje złożyli.
- Wpłat należy dokonywać na konto:
Numer konta bankowego: Bank Spółdzielczy Tarnobrzeg o/Nisko
67 9434 1025 2006 1605 6909 0002
PL67943410252006160569090002 –dla przelewów zagranicznych
SWIFT CODE POLUPLPR
Adres Odbiorcy: Stowarzyszenie Absolwentów i Przyjaciół Liceum Ogólnokształcącego w Nisku, Plac Wolności 3, 37-400 Nisko
Tytuł wpłaty: ZJAZD
Na przelewie nie zapomnij wpisać roku ukonczenia szkoly oraz nazwiska panieńskiego!!!!!
Wpłaty na konto przyjmowane są do 12 września 2012 roku.
- Udział w Zjeździe można deklarować:
- elektronicznie, wypełniając i wysyłając formularz zamieszczony obok;
- telefonicznie lub faksem pod numerem: 15 84 12 031;
- osobiście w sekretariacie Szkoły w godzinach 8.00-15.00;
- mailowo na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Deklaracja udziału w Zjeździe
(wzór – dostępny w zakładce DEKLARACJA UDZIAŁU)
Imię i nazwisko ……………………………..
Nazwisko panieńskie ………………………..
Rok ukończenia Szkoły ……………………..
Telefon kontaktowy …………………………
Adres e-mail …………………………………
Deklarowana kwota wpłaty ……………… (100 zł albo 150 zł albo 200 zł)
Aby poznać uczestników Zjazdu prosimy o podanie krótkiej informacji (zawód, tytuł naukowy, sprawowany urząd bądź stanowisko, osiągnięcia itp.).
- Udział w prezentacji monografii Szkoły w dniu 21 września 2012 r. jest wolny dla mieszkańców Niska. Obowiązuje rezerwacja miejsc. Pierwszeństwo mają uczestnicy Zjazdu po wcześniejszej rezerwacji miejsca do dnia 17 września 2012 roku.